Γνωριμια με το φενγκ σουι

Αυτός ο γνωστός-άγνωστος....



Το φενγκ σούι είναι μια μάλλον παρεξηγημένη έννοια. Είναι που είναι έξω από τη δυτική φιλοσοφία, έχει παρουσιαστεί και λίγο σαν μαγεία από επιτήδειους που το έχουν χρησιμοποιήσει σαν μέσο πλουτισμού. Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το φενγκ σούι πριν από καμία δεκαριά χρόνια. Δεν είμαι ειδικός. Απλά έχω διαβάσει και μου αρέσει να ασχολούμαι. Καθώς δεν έχω και καμία καλλιτεχνική φλέβα και  δε φημίζομαι ούτε για το ταλέντο μου στη διακόσμηση, αλλά ούτε και στην τακτοποίηση του σπιτιού, το φενγκ σούι ήρθε να μου δώσει λύση σε αυτά.
Ο άντρας μου που όλα αυτά τα περιγελά και τα βάζει στο ίδιο καζάνι με το κυνήγι μαγισσών, δεν έχει καμία αντίρρηση να εφαρμόζω το φενγκ σούι μου, αφού απαιτεί το σπίτι να είναι καθαρό, τακτοποιημένο και μινιμαλιστικό (το φενγκ σούι το απαιτεί. Ο άντρας το απολαμβάνει). Θα μοιραστώ μαζί σας τη γενική ιδέα του φενγκ σούι και σε επόμενες αναρτήσεις ίσως μπούμε και λίγο πιο βαθιά στις εφαρμογές, τις θεωρίες και γενικά μυστικά αυτής της διαφορετικής φιλοσοφίας. Το φενγκ σούι δεν είναι μαγεία. Δεν μπορεί να λύσει όλα μας τα προβλήματα. Δε θα προσγειώσει ένα σακί με λίρες στην πόρτα μας ούτε θα γιατρέψει όλες μας τις ασθένειες. Βασικά σε αυτό που αποσκοπεί είναι η αρμονία και η ισορροπία. Σε όλα. Στο περιβάλλον, στην οικογένεια, στην εργασία, στο σπίτι. Μελετά την ενέργεια, το γνωστό τσι, που βρίσκεται σε μια μόνιμη κίνηση. Και χρησιμοποιεί πέντε βασικά στοιχεία για να κατευνάσει αυτή την ενέργεια και να τη μετατρέψει προς όφελος του ατόμου. Τα στοιχεία αυτά είναι η γη, το νερό, η φωτιά, το ξύλο και το μέταλλο. Το τι είναι καλό για τον καθένα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που δεν είναι ίδιοι για όλους. Ένα σπίτι μπορεί να είναι συμβατό με εμένα αλλά ασύμβατο με κάποιον άλλο. Από τι καθορίζεται αυτό; Κυρίως από τον προσανατολισμό του.
Τι θα λέγατε λοιπόν να κάνουμε ένα σύντομο κουίζ για να δούμε λίγο τι τελικά παίζει με το φενγκ σούι;

1.   Τι είναι το φενγκ σούι;

Α) Τρόποι να διώχνεις τα κακά πνεύματα μακριά.
Β) Αρχαία κινέζικη πρακτική που μελετά το χρόνο και το περιβάλλον.
Γ) Φαγητό.


2.  Τι χρειάζεται κάποιος για να ξεκινήσει να εφαρμόζει το φενγκ σούι;

Α) Μια πυξίδα.
Β) Να μάθει μια σειρά από προσευχές.
Γ) Καθρέφτες και αγαλματίδια.


3.  Καλό φένγκ σούι είναι:

Α)  Ένας μελωδός στην είσοδο του σπιτιού.
Β) Ένας καθρέφτης στο χολ.
Γ) Να αερίζεις το χώρο σου.


4. Το φενγκ σούι έχει σαν στόχο να εξυγιάνει διάφορους τομείς της ζωής σου (υγεία, οικογένεια,  καριέρα, γνώση κλπ) ενεργοποιώντας το αντίστοιχο τσι μέσα στο σπίτι ή το γραφείο σου.

Α) Σωστό
Β) Λάθος

Σωστές απαντήσεις: 1-Β, 2-Α, 3-Γ, 4-Β


Λοιπόν, πώς τα πήγατε; 
Συνεχίζεται..... 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις