Ναι, αλλά γιατί τον Ιησού;



Να ξυπνούσαμε;;









Δεν ήμουν πάντοτε άθεη. Κάποτε ήμουν χριστιανή και μάλιστα φανατική. Ζήτησα και πήγα από μόνη μου κατηχητικό, αψηφώντας τις φοβίες των γονιών μου μην τυχόν "μονάσω".

Ευχαριστούσα το θεό πριν κοιμηθώ και αφού ξυπνούσα και προσευχόμουν στο φύλακα άγγελό μου... Φυσικά τηρούσα και κάθε επιταγή της χριστιανικής θρησκείας, όπως νηστείες και εκκλησιασμούς...


Ώσπου ... άρχισα να σκέφτομαι. Δεν είναι εύκολο να είσαι χριστιανός και να σκέφτεσαι. Φοβάμαι ότι δεν είναι εύκολο να είσαι θρησκευόμενος και να σκέφτεσαι, αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρη αφού δε γνωρίζω όλες τις θρησκείες. Πάντως, από τη στιγμή που άρχισα να σκέφτομαι, η πίστη μου άρχισε λίγο-λίγο να κλονίζεται και τελικά γκρεμίστηκε ολοσχερώς! Και τι ένιωσα;; Μια απίστευτη γαλήνη. Μια αφάνταστη ελευθερία και τη δυνατότητα να αναπνέω πιο άνετα.


Προφανώς ο άνθρωπος έχει την ανάγκη της θρησκείας. Αν δεν ίσχυε αυτό δε θα υπήρχαν τόσες πολλές σε όλα τα μήκη και πλάτη του πολιτισμένου, αλλά και του "απολίτιστου" κόσμου. Και φυσικά δε θα υπήρχαν όλοι αυτοί οι αετονύχηδες που από πάντα και παντού, εκμεταλλεύονται αυτή την ανάγκη του ανθρώπινου είδους και στήνουν εμπορικό πάρτυ για δικό τους όφελος. Ακόμα και εμείς οι "άθεοι" ίσως κάπου να πιστεύουμε. Στην επιστήμη, στον εαυτό μας, σε κάποια υπερφυσική ενέργεια...


Αλλά, τέλος πάντων, συγκεκριμένα γιατί έτυχε και γεννήθηκα Ελληνίδα... έχω και ένα παράπονο. Γιατί δηλαδή οι Έλληνες να εγκαταλείψουμε τη δική μας μυθολογία και να ασπαστούμε την εβραϊκή; Δε μας άρεσε που οι γυναίκες ήταν ισότιμες με τους άντρες; Δε μας άρεσε που η σάρκα δεν ήταν ποινικοποιημένη; Δε μας άρεσε που η απόλαυση δεν ήταν κατακριτέα; Δε μας άρεσε που μπορούσαμε να σκεφτόμαστε;


Χρειάζονταν υποδουλωμένα ανθρωπάρια και το κατάφεραν. Γιατί δεν άλλαξε η ουσία... Και πάλι είμαστε ειδωλολατρικός λαός... προσκυνάμε μούμιες, κάστανα και εικόνες. Και πολυθεϊστές... έχουμε άγιο μέχρι και για την ποδάγρα... Το μόνο που άλλαξε είναι οι κανόνες. Αυτή η χαζή, θολή υπόσχεση ενός υποτιθέμενου παραδείσου. Μια υπόσχεση που από μόνη της φάσκει και αντιφάσκει. Και η βεβαιότητα ότι οι "κακοί" θα τιμωρηθούν στην αιωνιότητα. Πάμε, λοιπόν, άβουλοι, ενοχικοί, ταπεινοί χριστιανοί.... αντέξτε και υπομείνετε.... και θα τρώτε στον παράδεισο μια ολόκληρη αιωνιότητα.....


Πήραμε τους κανόνες των εβραίων... Αφαιρέσαμε αυτούς που δεν οδηγούσαν σε αποχαύνωση... Προσθέσαμε κι άλλους για να φτιάξουμε το τέλειο σύστημα παραγωγής ενοχικών, τυπολατρικών, ναρκισσιστικών υποκριτών.... Και..... Ιδού! Ο Ιησούς είναι ο νέος σας θεός.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις