Μαύροι κύκλοι και πώς να τους εξαφανίσετε

Η μαύρη κατάρα


Ε, κορίτσια; Έχετε μαύρους κύκλους; Κι εγώ. Εργοστασιακούς! Τους βλέπω και στα παιδιά μου. Πόσες κρέμες δεν έχω πάρει... Πόσες μάσκες; Αυτοί εκεί. Επιμένουν. Βέβαια, όταν είμαι ξεκούραστη και καλά ενυδατωμένη είναι λιγότερο εμφανείς... αλλά είναι εκεί... Καραδωκούν και με το πρώτο ξενύχτι, ξεπετάγονται για να κάνουν τον κόσμο να με ρωτάει με συμπόνια... "είσαι κουρασμένη, ε;"
Ναι, υπάρχουν κρέμες που βοηθούν (χρησιμοποιώ τη sostar με γάλα γαϊδούρας -δηλαδή τι; η Κλεοπάτρα χαζή ήταν που έκανε μπάνιο με αυτό;). Επίσης, βοηθάει να βάζεις στα μάτια αγγούρι ή πατάτα ή φακελάκια τσαγιού, αν έχεις χρόνο. Βοηθάει να μην έχεις νεύρα, να κοιμάσαι ανάσκελα (σαν το δράκουλα), να μην αγχώνεσαι και άλλα τέτοια που σε μια ιδανική ζωή κάποιος μπορεί να εφαρμόζει ανελλιπώς.



Και φυσικά έχω δοκιμάσει όλων των ειδών τα concealer. Λοιπόν, ένα τρικ έχω βρει που πραγματικά ελαχιστοποιεί τους μαύρους κύκλους. Όχι για πάντα, βέβαια... Για την ειδική περίσταση.... Για μακιγιάζ μιλάω. Και αυτό είναι το κόκκινο κραγιόν*.

Η διαδικασία:

Εφαρμόζετε την κρέμα ματιών σας. Αφού περιμένετε 10' περνάτε μία στρώση κόκκινο κραγιόν κάτω από τα μάτια. Το καλύπτετε με τη βάση ή το consealer σας και οι μαύροι κύκλοι κάνουν φτερά. Δουλεύει! Αλήθεια!


*Θα χρειαστεί να κάνετε δοκιμές για την απόχρωση του κόκκινου κραγιόν. Αναλόγως με το χρώμα του δέρματός σας μπορεί να χρειαστείτε πιο σκούρο ή πιο φωτεινό. Πειραματιστείτε μέχρι να πετύχετε το τέλειο αποτέλεσμα.

by ElenaBlueMoon

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις