Ημέρα γενεθλίων.


Αγαπητό ημερολόγιο σήμερα 2/2/19 κλείνω 41 χρόνια ζωής.Πολλές φορές έχω σκεφτεί ότι αν μου δινόταν η ευκαιρία να αλλάξω κάποια πράγματα νομίζω ότι δε θα το έκανα.Νιώθω πολύ τυχερή για όλα αυτά που έχω ζήσει μέχρι σήμερα χαρές,έρωτες,μεγάλες συγκινήσεις,θλίψεις,στεναχώριες.Όλα αυτά τα έχω νιώσει ως δώρα τα οποία με έχουν ωριμάσει και με έχουν πάει παρακάτω στη ζωή μου.
Σήμερα η μέρα μου ξεκίνησε με ευχές.Τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές ευχές με γέμισαν με χαρά!Ημέρα συνεχίστηκε με καφέ με χαλαρή διάθεση.Γυρνώντας από την όμορφη βόλτα μια σκέψη, πως θα κλείσει η μέρα των γενεθλίων;Η μέρα των γενεθλίων μας είναι η προσωπική μας πρωτοχρονιά,έτσι και εγώ αγόρασα μια σαμπάνια και πολλές σοκολάτες,αυτές τις γεύσεις θέλω να έχει η προσωπική μου πρωτοχρονιά.Aπόψε θα πιώ στα ωραία που προσμένω να έρθουν στη ζωή μου.
Θα ευχηθώ να έχουμε όλοι ψυχική και σωματική  υγεία και δύναμη για να προχωράμε μπροστά.
Στην υγειά μας φίλοι μου!



                                 




                                

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις