Ρώτα τους - Νεαρός πειρασμός

Η φίλη μας Κατερίνα μας έστειλε τον εξής προβληματισμό και θέλει τη γνώμη σας:

"Ήμουν πάντα το "καλό παιδί". Είναι μικρότερός μου 7 χρόνια. Περιμένω να τον δω. Απογοητεύομαι αν δεν έρθει. Θυμώνω και τσακώνομαι με τον αρραβωνιαστικό μου."




"Ήμουν πάντα το "καλό παιδί". Αρίστευσα στο σχολείο και αργότερα στο πανεπιστήμιο. Πάντοτε στο πλευρό όποιου με χρειαζόταν. Δυσκολεύτηκα αρκετά με την προσωπική μου ζωή καθώς είχα μόνο μία σχέση στο πανεπιστήμιο και από τότε άλλη μία μόνο. Τον αρραβωνιαστικό μου, με τον οποίο έχουμε προγραμματίσει το γάμο μας τον Ιούλιο. Εδώ και λίγο καιρό, λόγω μιας αναβάθμισης που γίνεται στο γραφείο, έχω συχνές επισκέψεις από "τεχνικούς". Και εδώ και περίπου ένα μήνα έρχεται συνεχώς το ίδιο παιδί. Και λέω παιδί γιατί είναι μικρότερός μου 7 χρόνια. Δεν ξέρω πότε ξεκίνησε το φλερτ, το κατάλαβα όταν είχε προχωρήσει αρκετά. Πάντως δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου. Το φλερτ όλο και γίνεται πιο "σοβαρό". Περιμένω να τον δω. Απογοητεύομαι αν δεν έρθει. Θυμώνω και τσακώνομαι με τον αρραβωνιαστικό μου. Δεν είμαι σίγουρη για τις προθέσεις του μικρού, αλλά δεν μπορώ να διακινδυνεύσω τη ζωή μου για κάτι τέτοιο. Πώς μπορώ να γλιτώσω;"


Περιμένουμε την ετυμηγορία σας!


*Εάν θέλετε κι εσείς να εμφανιστεί το πρόβλημά σας στη στήλη "Ρώτα τους" μπορείτε να στέλνετε mail στο bluemooncfu@gmail.com ή μήνυμα στις pinezes, δηλαδή εδώ. 


Σχόλια

  1. Ο αρραβωνιαστικος πρεπει να γλιτωσει από μια ζωη κερατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλυτερα να μην εχουμε απωθημενα. Αν δε θελει τον αρραβωνιαστικό της να το αφήσει. Κα αν θελει τον αλλο ας το δοκιμασει. Δε ζουμε στο μεσαιωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας εχει και τους δυο....μια ζωη την εχουμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις