Ρώτα τους-Το χάδι που δεν θέλει κανείς.

Καλησπερίζω τις γλυκές μου pinezes.Θέλω να σας πω συγχαρητήρια για την καινούργια σας στήλη Ρώτα τους.Θα ήθελα να μοιραστώ και εγώ με τη σειρά μου τον δικό προβληματισμό που μέρες τώρα με απασχολεί και με βασανίζει.Είμαι 30 χρονών έχω σπουδάσει γαλλική φιλολογία και έχω μια σχέση που περνάμε πολύ καλά μαζί.Πρίν ένα μήνα έπιασα δουλειά σε ένα δικηγορικό γραφείο,τις πρώτες μέρες όλα κυλούσαν μια χαρά,το κλίμα ήταν ευχάριστο και η δουλειά ήταν αυτό που ακριβώς χρειαζόμουν.Ο εργοδότης μου είναι πολύ γοητευτικός και κοινωνικός.Ένα βράδυ Παρασκευής είχαν φύγει όλοι από το γραφείο και είχαμε μείνει οι δυο μας για να μου υπαγορεύσει ένα κείμενο που ήταν επείγον να σταλεί σε μια εταιρεία.Εκεί που μου υπαγόρευε ήρθε από πάνω μου,έσκυψε κοντά στο αυτί μου και μου ψιθύρισε με έχεις τρελάνει εσύ και το άρωμα σου... και το χέρι του χάιδεψε ερωτικά την πλάτη μου.Τα έχασα...σηκώθηκα αμέσως και του είπα δεν σας επιτρέπω,πήρα την τσάντα μου και έκλεισα την πόρτα.Το ερώτημα είναι να καταγγείλω τον εργοδότη μου;Να το κουβεντιάσω με τον σύντροφο μου;Δεν ξέρω τι να κάνω.




                     Αποτέλεσμα εικόνας για χαδι φωτο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις