Αρωμα Πασχαλιάς.

        Κυριακή πρωί ακούω μέσα στον ύπνο μου το κινητό μου να δονείται,μια φίλη με έψαχνε.Την παίρνω τηλέφωνο μου λέει δεν κατέβηκες στην πόλη?Απαντάω ξενύχτησα.Δίνουμε ραντεβού για την επόμενη φορά.Ανοίγω το παραθυρό ο ήλιος έλαμπε,σκέφτηκα δεν γίνεται να κάτσεις μέσα στο σπίτι.Εβαλα μουσική και σε λίγα λεπτά έτοιμη για περίπατο στην πόλη.Τις Κυριακές η πόλη έχει άλλη όψη,ήρεμη.χαλαρή,γαληνία.Παρκάρω, λίγα μέτρα παρακάτω όπως περπατάω μυρίζω ένα άρωμα που αμέσως διεγείρει την όσφρηση μου!Θεέ μου σκέφτομαι τι άρωμα είναι αυτό?Προσπαθώ να ανακαλύψω απο που έρχεται,σηκώνω τα μάτια και αντικρίζω την όμορφη πασχαλιά.Ψηλή ολάνθιστη καμαρωτή να αναβλύζει ένα άρωμα μεθυστικό το όποιο ξυπνά τις αισθήσεις.Το αρώμα αυτό σου υπενθυμίζει ότι ναί η άνοιξη ειναι γεγονός.Η φύση αναγεννάται και μαζί της και εμείς,Ας την αφήσουμε να μας παρασύρει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις