Ο σκυλος μου μαδαει!


Τριχόπτωση... Βοήθεια!!

Μπορεί η άνοιξη να μη λέει να έρθει φέτος, όμως οι παρενέργειές της ήδη ξεκίνησαν! Και δεν εννοώ τις αλλεργίες ή τις μεταπτώσεις στη διάθεση. Εννοώ κάτι πολύ πιο απτό. Την τριχόπτωση του σκύλου μου!! Έχω ένα Τζακ Ράσελ κοντότριχο που μαδάει ένα σκύλο στην καθισιά του κάθε άνοιξη και φθινόπωρο. Ακολουθούν πρακτικές συμβουλές που η ίδια έχω δει να λειτουργούν στο Χάρη μου:


1. Καθημερινό χτένισμα (μειώνει πολύ την τρίχα που αποβάλει ο σκύλος στο πάτωμα και τα υφάσματα)
2. Προσθήκη ελαίου σολομού στην τροφή (έτσι κι αλλιώς του δίνουμε ξηρά τροφή με βάση το ψάρι, πλούσια σε ω λιπαρά. Το έλαιο σολομού όμως κάνει αισθητή διαφορά. Η χρήση του έχει δυο αρνητικά α) είναι κάπως ακριβό αν και 2-3 σταγόνες καθημερινά αρκούν, οπότε το φιαλίδιο κρατάει περίπου μήνα β) στο δικό μου σκύλο τουλάχιστον, αρέσει πολύ η γεύση του. Οπότε όταν το διακόπτω για 1-2 μέρες δεν τρώει...)
3. Μπάνιο στην αρχή της άνοιξης ή του φθινοπώρου (εμείς γενικά κάνουμε μπάνιο το Χάρη μια φορά το χειμώνα και δυο-τρεις το καλοκαίρι. Για καμιά 7μάδα μετά το μπάνιο -με ειδικά προϊόντα πάντα- μαδάει πολύ λιγότερο).

Αυτό που επίσης έχω δει ότι βοηθάει το Χάρη να χάνει λιγότερη τρίχα όλο το χρόνο είναι να είναι ευτυχισμένος. Όταν ασκείται, πηγαίνει τις βόλτες του και παίζουμε μαζί του είναι πιο ήρεμος και μαδάει λιγότερο.

Υπομονή!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις