Συνταγη για μπαμιες

Και όμως τρώγονται!


Σήμερα προειδοποίησα τον άντρα μου ότι θα τον στενοχωρήσω. Θα φτιάξω μπάμιες. "Θα με τιμωρήσεις, θες να πεις", απάντησε και μου έστειλε αυτό. Όμως εμένα οι μπάμιες μου είχαν λείψει και έτσι αλήτικα αποφάσισα να τις μαγειρέψω κόντρα σε όλα! Ακολουθεί συνταγή για μπάμιες (χωρίς γλίτσα!)







Υλικά:
1/2 κιλό μπάμιες κατεψυγμένες
1 μέτριο κρεμμύδι
1 σκελίδα σκόρδο
1 κρασοπότηρο ξύδι & αλάτι
λάδι
300 γρ ντοματάκι
λίγο κόκκινο κρασί

Εκτέλεση:

Για να μη βγάλουν "μύξα" στο μαγείρεμα, τις βάζουμε πρώτα σε ένα σουρωτήρι, τις αλατίζουμε και αφού ανακατέψουμε να πάει το αλάτι παντού τις περιχύνουμε με το ξύδι και τις αφήνουμε για τουλάχιστον 30' (αν υπάρχει η δυνατότητα τις βγάζουμε στον ήλιο καλυμμένες με σίτα). Στη χύτρα ρίχνουμε λάδι και σωτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο ψιλοκομμένα. Έχοντας ξεπλύνει τις μπάμιες τις σωτάρουμε και αυτές και σβήνουμε με το κρασί. Προσθέτουμε το ντοματάκι, αλατοπίπερο και λίγο νερό και κλείνουμε τη χύτρα. Αφού σφυρίξει χαμηλώνουμε το μάτι στο μισό και αφήνουμε να βράσουν για 10-15' ανάλογα με τη χύτρα.
Τις σερβίρουμε χλιαρές.

Δε θα γράψω απολαύστε (αλλά εγώ το έκανα!!)

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις