Ευκολη μπεσαμελ

Κάνουμε το δύσκολο εύκολο

Πήγα και εγώ να φτιάξω παστίτσιο για πρώτη φορά. Έφτιαξα τον κιμά, έβρασα τα μακαρόνια... έπρεπε να φτιάξω και τη μπεσαμέλ...!!! Τελικά φάγαμε χοντρά μακαρόνια με κιμά! Αυτή η αηδία που έφτιαξα με την τρίτη προσπάθεια (την πρώτη μου σβόλιασε, τη δεύτερη έκαψα το αλεύρι), δεν έμοιαζε με μπεσαμέλ!
...και μετά ήρθε η πεθερά μου... "Τι παιδεύεσαι παιδί μου;;;!!!" μου λέει, " να σου πω πώς την κάνω εγώ να σωθείς;" Και μου 'πε...

Υλικά:

1,5 λίτρο γάλα
9 κουταλιές σούπας αλεύρι
2 αυγά
2 κουταλιές σούπας βούτυρο
λίγο αλάτι
λίγη κανέλα
λίγο μοσχοκάρυδο

Εκτέλεση:

Σε ένα μπολ χτυπάω με σύρμα τα αυγά. Παίρνω μια κατσαρόλα και ρίχνω όλα τα υλικά μέσα -μπλουμ (εκτός από τα αυγά). Ανοίγω το μάτι, όχι στο φουλ. Αρχίζω με μια ξύλινη κουτάλα και ανακατεύω συνέχεια το μείγμα. Το μυστικό είναι το συνεχές ανακάτεμα για να μη σβολιάσει. Όταν αρχίζει να ζεσταίνεται η κατσαρόλα ρίχνω και τα χτυπημένα αυγά. Ανακατεύω σταθερά και συνέχεια μέχρι να πήξει. Θα γίνει πεντανόστιμη, να μου το θυμηθείτε...

Καλή επιτυχία 

Σχόλια

  1. Έχω άλλη μία πανεύκολη και παν-νόστιμη παραλλαγή φίλη μου, που έχουμε πει να φτιάξουμε και οι δύο και να αποφασίσουμε, ποια μας ταιριάζει περισσότερο στη γεύση!

    Υλικά:
    1,5 λίτρο γάλα
    100γρ βούτυρο
    125 γρ αλεύρι
    αλάτοπίπερο
    μοσχοκάρυδο

    Εκτέλεση:
    Ανάβουμε το μάτι στο μισό και ρίχνουμε το βούτυρο και το αλεύρι και ανακατεύουμε με το σύρμα. Λιώνει το βούτυρο και γίνεται μια κίτρινη "λάσπη". Όταν πάρει χρυσό χρώμα, ρίχνουμε αργά-αργά το γάλα (που έχουμε αφήσει έξω από το ψυγείο να πάρει θερμοκρασία δωματίου) και αυξάνουμε το μάτι στο "2" (ή το 6-7 αν φτάνει ως το 9). Ρίχνουμε το αλάτοπίπερο και μοσχοκάρυδο και ανακατεύουμε μέχρι να αποκτήσει την επιθυμητή για εμάς ρευστότητα. Δε σβολιάζει ποτέ (ακόμα και οι σβόλοι που δημιουργούνται στην αρχή διαλύονται στην πορεία μαγικά). Αν μας παραβράσει (γίνει πολύ πηκτή-προσθέτουμε λίγο γάλα). Αποκλείεται να αποτύχει.

    Δοκιμάστε και τις δύο συνταγές και στείλτε μας εντυπώσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις