Μυρμηγκια στο σπιτι

Δοκιμασμένη λύση




Ανοίγει ο καιρός και σιγά-σιγά κάπου μέσα στο σπίτι ίσως κάνουν την εμφάνισή τους. Άκακα είναι, ζημιά δεν κάνουν λογικά, αλλά εντάξει δεν είναι και για συγκατοίκηση!

Έχω διαβάσει κατα καιρούς διάφορα γιατροσόφια (πιπέρι, κανέλλα) που όμως δεν κάνουν δουλειά. Και φυσικά υπάρχουν και τα χημικά, που προσωπικά, όποτε γίνεται τα αποφεύγω... Τις προάλλες λοιπόν εμφανίστηκαν στο μπάνιο μου. Συζητώντας το με τη γιαγιά μου μου λέει ρίξε αλάτι κάπου στο πέρασμά τους. Σε μία γωνίτσα, λοιπόν έριξα μισό κουταλάκι του γλυκού. Σε 30' είχαν εξαφανιστεί. Δε βρήκα πουθενά "πτώματα". Απλά έφυγαν! Αυτό έγινε πριν το Πάσχα και ακόμα δεν ξαναεμφανίστηκε μυρμήγκι στο μπάνιο μου!

Δεν το έχω δοκιμάσει στο μπαλκόνι. Αν το κάνετε θα ήθελα να ξέρω αν πετυχαίνει και εκεί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις